Linkblog

Megint semmi

Terbi 2010.01.01. 02:03

Már annyira élvezem, szinte hajtok rá, hogy semmi sem történjen. Eddig a "barátnőmnél" voltam, és ott szilvesztereztünk, de elegem lett, fogtam magam, és hazamentem. Aztán most ülök itthon. És megint pipázok, most az az indokom, hogy szilveszter van. Magányos vagyok, de nem okolhatok semmit, hiszen én vágytam erre annyira. Elegem van. És elveszett egy kibaszott hosszú írásom, és mindjárt meggyulladok az idegességtől. A régi barátnőmről írtam. Hogy elegem van az egészből. De mostmár nem is próbálkozom vele, hogy újra leírjam. A kibaszott kurva életbe!!! Majd máskor.
Mindjárt megőrülök. Boldog kibaszott új évet, gyűlölök mindent. Ezzel a csodálatos érzéssel kezdek bele a 2010-es évbe...
MI ÉRTELME ENNEK AZ EGÉSZNEK BAZDMEG?????
*
Eszembe jutott pár dolog...
(2009. november 14. szombat (péntek 13 után egy nappal) - Az embergyerek soha nem felejti el azt a napot, amikor először csókolózott.)

Címkék: szilveszter megőrülök megint vizipipa

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://terbi.blog.hu/api/trackback/id/tr651636383

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása