Linkblog

Újabb elbaszott nap

Terbi 2009.12.30. 21:07


http://img22.myimg.de/hh26907.pngItt van valami kép féleség, csak hogy kicsit tisztában legyen vele a nép, hogy ki is vagyok, vagy valami ilyesmi. De egyenlőre ennyi. A többi majd később úgyis kiderül közben.

Remek nap ez a mai is, mint mindig. Csomó tervem volt, hogy mit kezdjem magammal, de megint egyik sem sikerült. Megint sikerült délután felkelnem, elbaszva vele rendesen az egész napot. Szét vagyok csúszva, nem bírok aludni, hajnalig fent vagyok, nem, nem azért, mert ülök a gép előtt, hanem sokkal izgalmasabb. Fekszem az ágyamban, és szenvedek. De ez már hónapok óta így van. Nem tudom mi lesz velem, ha vége a téliszünetnek, és újra reggel 6-kor kell kelnem.

 

 

 

 


De most legalább nem unatkozom, ugyanis a legkedvesebb szabadidős tevékenységemet művelem, Sopor Aeternust hallgatok orrba-szájba, és vízipipázok. Sajnos rászoktam rendesen, de nem érdekel, mert szeretem. Szóval most örülök. Abba viszont bele sem akarok gondolni, hogy itt a szilveszter, mindenki bulizik, mindenki a haverjaival van, én pedig megint otthon fogok ülni, egyedül. Kurvára unok már mindent.

Ja, és igyekeztem nem elmondani, meg titkolni, hátha egyszer majd csak úgy kiderül, de... ja. 13 éves vagyok (:

Címkék: kép szar szilveszter vizipipa sopor aeternus

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://terbi.blog.hu/api/trackback/id/tr911633765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása